Skoldag och stalldag

Skolan: Vi hade no på morgonen och jag kan väl inte säga att vi jobbade hela tiden, lite för trötta. Jag har iallafall kommit igång på uppgiften så det ska väl fixa sig.
Efter det så var det spanska och vi gjorde inte direkt något. Matte sen, prov. Gick åt skogen, hehe. So som sista lektion, jag vet inte riktigt vad jag gjorde där heller ^^

Stallet: När jag kom dit skulle Silver gå på lektion så jag tvättade hennes spilta. Jag såg också på lektionen som var efter den lektionen, Silver var med där också. Sedan hade jag riktigt tur och Silvers tredje ryttare kom inte så hon fick gå in i stallet istället. Jag smörjde hennes träns medans ryttaren blev klar och sedan fixade jag med henne. Hon var supergosig och snäll idag med och vi stod och hade det bra jättelänge. En lång stund stog jag också och kliade henne i pannan och hon stod med sänkt huvud och mös  ^^ Sen, efter att jag gjort henne ren och fin (fast det är hon alltid) så var jag tyvärr tvungen att åka hem.. Och ja, nu ska jag plugga, haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0