Skoldagen

Skoldagen startade med en kort mentorsträff där vi fick veta att vi slutar efter gymnastiken (friidrott) imorgon, alltså innan tre! Jätteskönt, verkligen ^^
Vi hade no hela förmiddagen fram tills lunch och hade en genomgång och svarade på lite roliga frågor. Vi fick också våran hemuppgift utdelad, den som vi kommer få betyg på. Just nu minns jag inte vad den var om så jag kan inte berätta, haha.
Efter lunch hade jag spanska och vi skulle skriva en dialog i par. Eftersom jag är ensam så fick jag hoppa in med två andra, vet inte direkt hur glada dem blev över det, haha. Vi ska ha muntligt prov sen när vi ska prata i fem minuter så vi skulle skriva för att lära oss eller något sånt. Vi hann inte komma så långt men vi har fler lektioner på oss.
Sedan var det dags för matteprov! Jag trodde nästan det var ett skämt när vi fick provet, det var bara åtta tal (alla var a-c/d) och efter fem minuter var man klar. Jag gjorde det två gånger för säkerhetensskull innan jag lämnade in. Vi hann få tillbaka dem innan dagen var slut och jag hade alla rätt, haha. Nu ska man bara lyckas på nästa prov, det svåra, och det gör jag nog inte ^^
Sista lektionen var so och vi jobbade med våra partier. Jag och sanna diskuterade olika ståndpunkter men det slutade alltid med att vi kom in på helt fel ämne och ja, vi var trötta ^^ Hela klassen var det och vi fick sluta en  kvart tidigare för att vi jobbat så bra, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0