Skoljogg och träslöjd

Regnet vräkte verkligen ner idag under skoljoggen så vi blev härligt blöta. Vi skulle springa två varv på samma bana som vi gjorde i runsten men det regnade så mycket (jag menar det verkligen, himlen var öppen!) att jag och sanna (och många andra) gick ett varv och sedan fick det vara nog. Lärarna gjorde likadant och stannade efter första varvet och det var bara de som sprang som gjorde två. Vi fick gå tillbaka till skolan dyngsura och byta om på en toalett och usch vad blött det var, haha.
Vi hade (trä)slöjd som dagens första och sista lektion och jag hann jobba mer än förra veckan. Nu ser man nästan att det är en låda jag har, behöver bara lite träpluggar, en botten och ett lock. Kan inte direkt påstå att den blir fin, en himla massa sne men jaja, det får vara så ^^


Snygg bild, jag vet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0