Skön dag

I ett par dagar har det varit riktigt kallt men idag när jag gick hem från skolan var det sommarväder och det såg verkligen somrigt ut med massa blommor överallt ^^
Jag fick sluta redan kvart över ett för vi var klara med det vi skulle göra då. Skönt! Så ni tänkte jag ta och ta det lite lugnt, gå ut med Daisy och sedan åka till stallet. Jag tror maddes grupp har teori idag men jag är inte helt säker, vi får se.


No, haha ^^

Och vet ni?! De har flyttat våran spanska så jag kommer inte gå till fem någon mer tisdag! Det behövdes bara att sju föräldrar mailade och länkar till barnombudsmannen och så, sedan var det klart. Nu har vi spanska på fredagar istället vilket jag verkar vara den enda som uppskattar, haha. Jag slutar då kanske halv två istället för kvart över elva men hellre det än att gå till fem ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0