Skrållan och Daim

Får bli en till snabbloggning då jag har riktigt ont om tid!
När jag kom till stallet fixade jag med Silver och så innan ryttaren kom och vi hade det mysigt ^^ När hon hade gått ut på lektion så tvättade jag spiltan och hade lite kul, hehe. Madde red Skrållan och de hade markarbete. Det gick bra och jag stog inne på mitten hela tiden. Efter lektionen så borstade vi Skrållan tillsammans och sedan minns jag inte riktigt vad jag gjorde, men Linnea kom iallafall som skulle ha Daim och jag hjälpte henne att sitta upp och så. Det var första gången för henne i den gruppen och det gick jättebra för henne. Även fast hon var lite tveksam innan så vill hon nu börja i den gruppen och jag tycker jon passade in bra i den ^^


Inte Daim då, men jag har bråttom.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0