Sluta tidigt

Vi hade matte som första lektion idag och jag hann inte jobba så mycket, hehe. Två sidor tror jag, så jag har nog en himla massa läxa nu. Efter det var det svenska och vi skulle fortsätta skriva krönikor, min går rakt åt skogen den med. Skolfoto var det mitt i svenskan då och jag var inte med, som jag sa imorse. Satt och försökte komma någonstans med min krönika istället.
Efter lunch hade vi engelska och såg klart på Forrest Gump. Det känns som filmen varit typ sju timmar lång och jag minns inte mycket alls av den, kul när vi ska skriva en filmrecension på torsdag.
Våran gympalärare var sjuk så det blev ingen idrott och vi fick sluta istället och slapp en halvtimmas svenska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0