Stalldagen

Jag hann inte sköta om Silver jättemycket idag. Jag hann göra det jag skulle men inte mysa särskilt länge. Hon skulle precis gå på lektion när jag kom så då tvättade jag spiltan och så och när hon kom in hann jag bara fixa med henne i kanske en halvtimma innan nästa ryttare kom, den var ganska sen så jag hann mer än jag skulle iallafall. Hon var iallafall på ett jättebra humör och lika underbar som alltid och jag är avundsjuk på dem som skulle rida henne. Jag önskar verkligen att jag kunde få henne på onsdag men det kommer tyävrr aldrig hända.
Jag åkte hem någon gång under hennes andra lektion och nu sitter jag här och ska plugga *suck*


En av mina första bilder på Silver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0