Teori med hinder och frågor

På teorin idag började vi med att bygga hinder i olika grupper, jag och min grupp byggde en oxer. Den blev verkligen jättesnygg, haha. Efter det fick vi bygga lite fler, trippelbarr, svinrygg och sen kommer jag inte på fler namn. Efter det hade vi frågesport och vi (speciellt jag då, haha) var såå duktigt. Jag är verkligen inte bra på frågor, hehe. Iallafall, jag missuppfattade en fråga totalt så det blev lite kul. frågar var ungefär "Var mäter man mankhöjden på en häst?" och jag fick för mig att de menade var, alltså typ på en klinik någonstans, haha. Att de menade på hästen (manken helt enkelt) var lite för logiskt för att jag skulle fatta, så smart är jag ^^

Jag skötte om sötaste och bästaste lilla flickan innan lektionen och hade det bra. Hade riktigt svårt att lämna henna idag också, och just nu sitter jag här och saknar henne som jag vet inte vad. Inte blir det bättre av att jag sviker henne genom att inte komma på lördag.. Usch, jag får iallafall träffa min bästa lilla flicka imorgon!


Ignorera mig, titta på fina och underbara tjejen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0