Underbara Silver

Jag har haft en bra stalldag idag, haha. När jag kom dit så pratade jag lite med Sandra och sedan kom en som skulle rida Skrållan så vi hjälpte henne lite. Jag tvättade hos Silver när de gått ut och sedan kom linnea som skulle ha Daim. Det gick bra för henne med honom och hon ska provrida i en annan grupp på torsdag ^^
På provapå fick jag leda Bandit. I första gruppen var det en jätteliten autistisk pojke som skulle rida honom och han är ju rätt så stor. Det gick bra iallafall och ungen verkade tycka att det var jättekul. I nästa grupp fick jag leda en tjej, kanske tolv år eller något. Hon hade en ledare med sig, en annan tjej i samma ålder, men hon kunde inte hålla in Bandit (lite pigg, hehe) så jag fick ta över.
Jag fixade med Silver innan vi gick och åt. Efter det så smörjde vi och sedan pysslade jag med lillflickan. Tiden bara sprang iväg och helt plötsligt var det dags att fodra. Silver var iallafall jättemysig och underbar idag med. Hon var riktigt gosig också, haha ^^






Jag skriker inte, jag skrattar ^^













Och alla bilder på mig och Silver är fotograferade av den här typen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0