Sötast och finast som alltid

Jag kom hem från stallet vid fem ungefär men har gjort lite andra saker sen dess ^^
När jag kom dit så började jag med att sköta om Silver för att första gruppen hade teori. Hon var på bra humör och lite söt som alltid. När jag var klar med henne kom Linnea som skulle ha Servus. Chip, som hon haft de senaste gångerna, är halt. Riktigt, riktigt tråkigt. Iallafall, jag hjälpte henne att göra iordning honom och kollade sedan på lektionen. En åkte av när sadeln på Bandit snurrade i galoppen och tyvärr satt hon inte upp igen, jag hoppas hon inte blir rädd! Vi fick ta in Servus också och sedan hjälptes vi åt att göra iordning honom till prova på där jag fick leda i första gruppen, i andra slapp jag ^^
Jag smörjde åt Silver tillsammans med fanny och amanda (mest Amanda eftersom hon har börjat bli lika seg som jag) och tvättade hennes spilta. Min kamera var död så fast vi var vid hagarna har jag inte mycket bilder att visa.
Vi åkte hem vid halv fem tror jag ^^


Suddig ^^


Tagen på låååångt håll med max inzoomning ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0