Varning för tråkigt inlägg med tråkiga och fula bilder ^^

Så var den lediga (officiella pluggar)dagen över och bara kvällen återstår. Jag har iallafall hunnit med det jag skulle förutom just den lilla detaljen om vilket parti jag ska rösta på imorgon när det är skolval. Jag har försökt läsa på så mycket jag kan men det känns som att jag ligger för mycket efter för att veta. Som det är nu har jag iallafall ingen aning om vad jag ska rösta på, usch.
Förutom det så har jag matte imorgon och jag har precis orkat sätta mig in i Pythagoras sats. Jag förstår inte varför jag ska kunna det, fast så är det väl ofta i skolan. Spanska kommer sedan och det ska verkligen bli jättekul. En stökig grupp som inte lyssnar på läraren, ett språk jag inte kan och allt sådant, åh vad kul.
No och So har jag också (usch vad mycket lektioner det känns som!) och på so:n blir det bara mer om valet, inte det roligaste.

Men nu blev det här verkligen ett urtrist inlägg (som vanligt) och jag ber om ursäkt för det, hahaha. Jag har en förmåga av att bara skriva tråkiga saker här på bloggen och därför lägger jag in lite bilder bara för det ^^
Varning för fula bilder ^^


Jag gick igenom mina bilder nu på jakt efter någon kul och hittade den här. Jag kan verkligen inte fatta att det där är jag, haha. Innan sommarlovet förra året ^^


Haha, kunde inte låta bli att lägga in den här heller, förra sommaren på Karlshem, jag och Vagebond


När skolan drog igång var det dags för Skansen, självklart gick jag och Sanna vilse ^^ Lagom här försvann tupperingen i mitt hår och blev till en stor rosett


Skolan fortsatte och jag började med mössa (hahaha)


Sedan kom hösten och jag kom tillbaka till Karlshem på höstlovsläger och hade fina GP som jag inte kom överens med ^^


Sen var det ju stallet också, mössa där med ^^


Sedan så blev det sommar igen och ridläger på Nybygget med söte Konrad ^^


Sedan började skolan och vi gick iväg på tältning och efter att ha gått en massa mil så var man såhär övertrött och ful, hahaha. Och har har vi gått över till lockigt hår ^^


Hahaha, ja det där blev en massa (tråkiga) bilder och de blev i datumsordning. Gick igenom de få mappar jag har kvar efter datorkraschen och det var allt från precis innan sommarlovet förra året till ja.. Nu. En massa oliak frisyrer har man hunnit med också, haha.

Kommentarer
Postat av: Fanny Lidhström

Du är alltid jättesöt <3

2010-09-07 @ 12:43:49
URL: http://lillad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0