Bäst.

Fick Silver idag, hihihihi. Vi hade markarbete men red väl mest dressyr, haha. Vet inte vad jag ska säga.. Hon var sjukt fin som hon alltid är och underbar och bäst och super underbart gaaah. Ahaha, borde inte blogga när jag ridit henne, blir bara en stor smörja, haha. Men.. Hon var skitfin, okej? Hon var sååååå fin att rida, verkligen. Hade nästan glömt att hon var så fin. Formen satt bra i skritten redan från början och i traven också för den delen, i galopp hade vi lätt sits, haha. Åh, hon var så fin. Vi red på fyrkant/volter och sedan lite bommar som låg på diagonalerna med olika avstånd, kortkort och lååång, haha. Hon var superduktig, såklart hon är lixom, och ååh, vad kul det var. Och gaah, hon är så fin. Hihihi, hon är bäst, alltså lixom. Synd att jag inte är bra på att rida, tänk vad mycket superduperultragahsnyggt hon skulle gå då alltså. Haha, men jag är väl nöjd, för det var kul. Jag vet inte, hon var så fin. Haha. Nej, jag ska inte blogga mer nu.. Är så förvirrad, haha. Eller berusad av lycka, kanske. Men ha det bra, vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0