Blä för idag, ungefär

Dålig dag idag, haha. Har haft ont i huvudet hela dagen så kan vara därför. Iallafall, började nio med np i engelska, uppsatsskrivning. Fick välja mellan två ämnen och jag valde det andra. Orkar inte förklara vad det var men det handlade om vänskap/kärlek, ungefär. Men skulle skriva i ett häfte och självklart hade de gjort för lite plats.. Skrev upp hela baksidan också, hoppas man inte får ig för det, haha. Dock fick jag ändå inte plats med allt jag ville. Blev typ 5½ a4 då.
Efter lunch var det likabehandling, skrev uppsats, haha. Skulle svara på några frågor angående filmen vi såg igår och jag gjorde somsagt det i uppsatsform. Det blev typ 6 a4'a sidor, att jag inte kan lära mig att korta ner saker.. Slutade halv två men blev kvar i skolan till tre, läraren man skulle lämna in till hade nämligen gått på möta fast hon sa att hon skulle sitta i sitt rum så.. Vi fick springa runt och leta, kul. Jaja, nu är det iallafall inlämnat.


Tre år sedan, haha. Då var man liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0