Dag full med hål

Jag hade matte första timmen, vi jobbade lite inför nationella som är nästa vecka. Vi fick sluta tidigare, vid halv tio. Då fick vi veta att svenska och so läraren var sjuk så vi hade hål till klockan tre. Alltså, håltimme från 9.30-15.00. Kul va? Nej, jag gick inte hem. Klockan kvart över tolv skulle vi nämligen skriva ett läsförhör som tog max en minut så då var man ju tvungen att vara där. Min skola äger, jag vet..
Hade idrott när klockan äntligen blivit tre iallafall. Ute gymnastik på rudan, brännboll. Gissa vem som gjorde frivarv? Haha, halkade gjorde jag också en gång, men bränd blir man inte! Haha, slutade vid fyra när vi hunnit köra tre omgångar (tror jag det var?) och sniglade då hemåt. Tog riktigt lång tid idag faktiskt, haha, och jag kom hem för ett litet tag sen. Nu blir det plugga hela kvällen inför prov imorgon, kul!


Och mina hörlurar har gått sönder igen, roligt. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0