En kvart är den ifrån en och så

Som vanligt har jag en negativ inställning till bloggandet på denna blogg så blir bara kort som vanligt då. Skötte om Silver direkt när jag kom imorse, hon var bästbäst som vanligt. Eehh.. Fotade skrållan lite i hagen, snacka om att hon var lerig, haha. Hon galopperade runt och gnäggade, så sött. Sen så hjälpte jag linnea och kollade när hon red. Gick och åt sen för det var tre grupper på prova på. Ledde curt och lite andra saker, haha. Skulle hjälpa fanny att duscha skrållan sen men hon var så snäll så jag behövdes inte, gick och smörjde istället. Sen så gjorde jag ltie annat silvrigt, haha. Men jaja, det var den korta versionen, lovar ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0