Frank

Red Frank idag och det gick verkligen skitdåligt, tycker synd om honom. Blä, jag har inte så mycket att berätta. I början flyttade vi lite på volt och sedan hade vi öka och minska traven rätt mycket. Gjorde lite annat som jag glömt bort och äh, jag vet inte. Jag och frank passar inte ihop, jag är alldeles för dålig, så det gick lixom åt skogen. Visst, formen satt i skritten och för det mesta i traven men vissa stunder kändes verkligen allt så himla dåligt. Galoppen gick inte alls bra, eller rättaresagt fattningarna. Ville inte ha något släng eller sådant vilket gjorde att han blev lite irriterad på mig och ja.. blä, alldeles för dålig för den ponnyn. Hoppas, främst för hans skull då, att jag får någon annan nästa vecka, kan verkligen inte vara kul att ha mig som ryttare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0