Musik och svenskaprov på so lektionen

Hade musik hela förmiddagen och det gick väl sådär, haha. Vi tappar bort oss när vi spelar hela låten på elinstrument (haha) och då blir det ltie fel men äsch, det får vi träna på. Dock behöver jag träna mycket, har svårt att hålla takten jag ska hålla när de andra spelar snabbare, haha.
Hade so efter lunch, svenskaprov. Jag hade inte alls pluggat mycket eller på det man skulle så jag kan med sanning säga att det gick dåligt, haha. Kunde inte allting och massa sånt men jaja, så får det vara. Någon gång måste man ju få misslyckas! Kanske.. Haha, bara att ladda för alla andra prov, har fyra stycken nästa vecka jag inte börjar plugga till..
Iallafall, ska till tandläkaren om en halvtimma ungefär och sedan blir det stallet och ridning. Uppdaterar väl mer efter det, om jag överlever. Haha.


Många år sedan, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0