Ridpass tre med Dillon

Idag gick det ine heller bra, haha. Lotta tog (äntligen) tag i min handställning så det var det jag jobbade med hela lektionen. Låter kanske som en lätt sak men när man ridit på ett sätt i alla år är det rätt svårt att ändra helt plötsligt. Formen blev väl bra i skritten men traven blev rätt.. blä, haha. Blev svårt att riktigt.. rida med den handställningen, haha. Dock gick det väl bättre efter ett tag men nää.. Inte så bra som man skulle vilja, haha. Galoppen därimot gick bättre, blev en mycket bättre form än de andra dagarna och det var även galoppen som gick bäst idag.
Nu har jag glömt bort att säga vad vi gjorde men vi flyttade på volt, red på volter och.. jag minns inte riktigt. Red i paddocken först och sedan i ridhuset.


Snygg bild.. Jag vet, haha

Efter ridpasset stannade jag och skötte om Silver, idag var hon jätteren.. Haha. Åkte hem straxt innan sex tror jag, fanny åkte med mig. Vi fick låsa och släcka innan vi gick, man märker verkligen att det är vår nu för det blir inte sådär läskigt mörkt längre när man släcker, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0