Riktigt varm dag idag

Skoldagen var bra. Började med np i no, labbdelen. Den var faktiskt mycket lättare än jag trodde, haha, men det gick inte så bra. Fick göra efter min egen planering iallafall det är väl positivt. Man fick en halvtimma att göra labben och sedan en halvtimma att svara på frågor men ingen behövde så lång tid.
Efter det hade vi eget arbete och jag gjorde klart svenskfrågorna, skönt att äntligen vara klar med det! Hade en halvtimmas ea efter lunch också, jag och sanna tränade lite inför muntliga i engelska som är på torsdag. Slutade klockan ett och jag och sanna gick och köpte glass, haha. Sedan hade vi lite kul på en lekplats och så vilket gjorde att jag precis kom hem ^^






Hahah, japp, vi var så seriösa, verkligen ;D (förresten är det ett försök att se
förvånad ut men jag misslyckades rätt mycket. Snonny smälter iallafall in i bakgrunden, hahaha)
(Och ja, den är tagen nerifrån och vi står uppe i en "klätterställning" ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0