Så mycket om så lite (och tråkigt, mycket tråkigt)

Stod på schemat att vi skulle sluta två men vi fick inte gå förrän tre, inget man blir glad över. Nu är jag iallafall, äntligen, hemma. Dagen har varit.. Tja, jag vet inte. Inte dålig men rätt tråkig, haha. Musik på morgonen, tre timmar lektion. Satt och spelade gitarr/bas hela tiden så har ont i fingrarna nu, haha. Vi fick två vänter in i "rummet" där de har instrument med el (haha) och så. När vi är utanför får jag som ska spela bas spela på en akustisk gitarr. Först var vi där inne i ungefär 20 min tror jag och spelade egenom, det gick bra. Under våran nästa runda skulle jag spela något annat (nya "bokstäver" alltså) och vi hade bara ett par minuter på oss, alltså gick det inte så bra, haha. Nu blir det till att träna tills jag lär mig det nya.
Hade likabehandling efter lunch och vi såg på en film. Den var väl rätt.. Hmm.. Jobbig, om ni förstår vad jag menar. Tänkvärd, kanske. Men nu ska jag gå och.. sova, haha. Nejmen jag är trött och har ont i huvudet så vi får se vad jag hittar på, får väl plocka fram den ostämda lilla akustiska gitarren och försöka spela, haha.


Bara för vi alltid har så kul. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0