Skit.

Silver är halt, igen. Fan i helvete, fan i skit och blä.
Red alltså henne idag. Gick nybörjarlektion innan så tog henne direkt efter det.Kände från början att allt inte var som vanligt, hon var inte riktigt lika... jag vet inte, sammarbetsvillig som vanligt, lyssnade inte lika bra. Tänkte inte riktigt på det, hon.. lyssnade ju ändå, och gjorde det jag bad henne. Tänkte att hon kanske haft dålig dag, att jag haft det eller att det var för hon gått nybörjarlektion. Hoppade fram lite lågt i trav, känner ingen speciellt. Körde lite galopper, inget där heller. Sen kände jag hur hon började halta i traven och vinkade till mig Carro som fick kolla. Mycket riktigt, halt vänsterfram. Satt av, såklart, och carro kände lite på henne. Varm i vänster fram, fick gå med henne ett par varv. Inte märkbart varm efter det, men ändå. Tog in henne och pysslade med henne i några timmar, bästa tjejen. Lotta kände lite på henne men.. Hade inget att säga, direkt. Jaja, det är väl bara att vänta och se vad som händer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0