Slöjd och film

Glömde helt bort att det är första april idag! Dock har jag klarat mig från att bli lurad (tror jag..), haha.
Hade somsagt slöjd första timmen och fortsatte med min klocka, det går riktigt segt. Är rädd att förstöra den så vågar inte ta några risker, haha. Den är dessutom väldigt ful och ojämn så.. Haha.
Hade spanska efter lunch och vi tittade på skräckfilm. De bortglömda hette den, tror jag. Alltså.. Egentligen var den inte läskig och rätt dålig, haha. Men.. Jag är rätt bra på att tycka skräckfilmer är läskigam haha. Fast.. Jag vet inte. Vi hann inte se hela så den hann inte direkt bli så läskig, dock körde de på överraskningsmoment sådär så man hoppar till för att något händer plötsligt. Sedan var det väl lite mystiskt och så, haha. Får väl se vad jag tycker när vi sett klart den, om vi ens får det.. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0