Söndag

Söndag idag då, haha. Ska plugga mest hela dagen känns det som, dock vet jag inte riktigt på vad. Läsa lite no kanske, har np imorgon klockan nio, lite matte och.. Nä, jag minns inte, haha. Tur att man har en stor fet hög med papper som påminner än då. Nästa (alltså imorgon) och nästnästa vecka har vi brytveckor och går efter ett konstigt schema, haha. Slutar tidigt de flesta dagarna med på tex. torsdag kan det hända att jag går till halv fem, kul.
Men nu måste jag nog sätta fart med pluggandet, haha. Jag hoppas ni får en bra dag ^^


Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Grymt snygga svansfläta! :D

Du som gjort den? ;)

2011-04-06 @ 20:21:22
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0