Söndagens dag

Kom till stallet straxt innan det började och hann alltså se alla, haha. Det gick bra för alla, de allra flesta var faktiskt felfria. Ingen åkte av heller så ja, det var en lyckad tävling, haha. Dock glömde lotta att höja banan så en grupp som skulle hoppa femtio fick hoppa fyrtio istället men det gör ju inte så mycket.
Åkte hem när allt var klart och filosoferade en stund. Sedan åkte jag och familjen iväg in till stan. Gick på bokskotten och letade böcker i någon timme. Snacka om att det är min favoritaffär, haha. Stor sortiment och billigt, vad mer kan man begära? Dock har jag svårt att hitta böcker att läsa, jag har läst de allra flesta jag vill läsa eller så äger jag dem men har inte börjar på dem än. Längtar efter att någon ny, bra serie ska dyka upp. Slutade iallafall med att jag köpte en Stephen King bok och en hög med manga böcker, Conan närmare bestämt. Gick inte på mer än att min månadspeng täcker det så jag är fortfarande rik, haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0