Vi låtsas som jag aldrig publicerade det här inlägget

Jag har verkligen gjort totalt ingenting idag, haha. Riktig slappdag måste man väl säga. Jaja, imorgon blir det stallet och sedan får jag hitta på andra planer i veckan, sitta inne är inget alternativ. Eller jo, har en massa plugg att göra, haha. Pluggade inte alls idag, borde väl ha gjort det men.. Det är ju iallafall min fåtilab, haha. Okej, visst, just a normal day men.. Haha, jag vet inte. Alla ursäkter är bra ursäkter, kanske? Har nog varit normalaste fåtilaben någonsin iallafall, enda som hände var att farmor kom över en snabbis så vi åt tårta och jag har fått en massa sms. Inget paketöppnande eller så, vuxen poäng eller? Haha, jag är trött. Veckarklockan väcker mig för tidigt imorgon så kanske går och lägger mig nu, vem vet. Och äsch vad jag babblar på, sorry. Jag gissar på att jag har tråkigt, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0