Bara för att det är så himla underbart kul att köpa böcker

Vi åkte iväg till ett centrum (vet faktiskt inte vilket, haha) och tillbringade några timmar där. Vi gick i en hästaffär där jag hittade en luddig sak jag så gärna köpt till silver, dock fanns den inte i rätt storlek för henne.. Jaja, jag får leta vidare! Vi gick sedan och fikade på ett ställe innan vi besökte akademibokhandeln. Större än den här i handen men.. Inte alls speciellt stor affär, hade inte så mycket böcker, mest det "gamla" vanliga. Gick därifrån efter en stund för att syster hade hittat ett par skor hon ville ha på ett ställe så vi gick dit och kollade. När hon köpt dem gick vi tillbaka till akademibokhandeln, hehe. Ville verkligen köpa något, så köpte böcker som verkar lite sådär halvbra. Inga toppenböcker tror jag men.. Jag har läst det mesta jag tycker verkar bäst i de "vanliga" bokaffärerna, därför är bokskotten med sitt stora sortiment min favoritaffär ^^ Iallafall, gick därifrån med fyra böcker och är därför en aning pankare nu än innan, haha. En bok av Stephen king som är rätt fet, "storpocket" eller vad det heter med någonstans över 1000 sidor, ska bli kul att få läsa den. Sedan köpte jag två böcker på engelska. Brukar inte läsa på engelska, mest för att det mest finns svenska böcker överallt och för att de svenska brukar vara billigare men här var iallafall den ena engelska 60kr billigare än den svenska så.. Varför inte? Köpte även en till bok, på svenska, som väl också verkar lite.. Sådär. Jaja, är väl ändå nöjd med mina inköp. Boken av stephen king är väl den enda jag räknar med kommer vara himla bra och de andra får mer vara läsunderhållning ^^


Gammal bild, föreställande de två första böcker med
Stephen king jag läste. Har läst.. Fem stycken nu
tror jag, och äger två till jag inte hunnit börja med än.
Och jag kan säga att Det är favoriten av dem, än så länge ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0