Fiskar och tvspel

Haha, jag funderar på att sluta blogga på den här bloggen och bara blogga på min andra, helt.. konstiga och tillochmed ännu sämre blogg än den här.. Haha, den är ändå mer jag, än den här stela, tråkiga klumpen. Men vi får väl se hur jag gör, måste ju tänka på arkivet ;D

Iallafall, träffade sanna någongång innan två och vi gick till djuraffären i centrum för att köpa fler fiskar till mig. Jag köpte tio st platys i olika färger, det gick på tvåhundra kronor. Dyrt, javisst. Men vadfan, det är det ju värt! Vi gick hem till mig (första gången hon är hemma hos mig på.. tre år, haha. Kanske tillochmed ännu mer förresten) och fixade med fiskarna och när vi släppt ut dem (haha, det lät ju lite kul) så spelade vi tvspel. Började på sonic som vi sög på och gick sedan vidare till sagan om ringen, där var vi inte mycket bättre.. Haha. Vid fem åkte hon hem iallafall och vi åt middag. Efter det var vi och mathandlade inför landet vi ska åka till imorgon ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0