Lite uppdatering ;D haha

Loggade in här lite (hahaha, loggade verkligen inte in på fel blogg!) och såg att jag haft "många" besökare idag så får väl skriva lite skit ;D Har somsagt inte slutat här riktigt än, på söndag blir det förmodligen, så.. Hahaha, här är jag! Har hållt mig till min andra blogg på senaste tiden för att den är roligare.. Så, hahaha, ja. Och nää, jag har inget speciellt att säga med det här inlägget! Var i stallet igår, idag med. Ska dit imorgon och torsdag också. Imorgon ska jag till tandläkaren också. På fredag ska jag kanske teståka till real som jag börjar på på måndag så jag vet hur man tar sig dit och hem. På... Lördag ska jag till stallet och sen träffa snonny som fyller år, på söndag är det söndag, sen börjar skolan ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0