Andra passet med Bandit

... Och ja, inte vet jag vad jag ska säga. Lektionen idag var bättre (roligare, kändes lärorikare) än förra veckan men.. Inte var det kul för fem öre, haha.
Vi.. Vi.. Jaa.. Vad var det vi gjorde? Vi skulle träna på att skänkla på rätt sätt i skritten så man kommer i takt med bogbladen och så, låter kul va? Sedan så red vi lite på volter, lite på fyrkant, kortade och längde steget lite. Galopperade något varv också, inte mer än så.
Öhh.. Det gick väl sådär för mig idag. Mycket bättre än förra veckan, verkligen, men inte sådär bra som man skulle kunna hoppas, haha. Jag skulle kunna skriva hur han kändes och så men.. Jag känner inte för att skriva nått sådant riktigt. Carro och mamma sa att han gick skitsnyggt och visst, det gjorde han väl men.. Naa, det var inte kul.
Jag vill rida Silver :<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0