Äntligen ledig, haha

Slöjden gick.. Sådär. Jag höll på med min skiss hela lektionen, haha. Är man långsam så är man ;D Ska nog göra en klocka iallafall, som det ser ut nu. Får se hur det går, hehe.
Efter lunch hade vi spanskaprov, usch säger jag bara! Det var sjukt svårt (tror jag alla var överrens om), förmodligen för att ingen orkat plugga så mycket, det hade inte jag iallafall. Först var det klockan, enkelt. Sedan skulle man skriva en uppsats om sin skoldag, jippie. Sedan kom lite reflexiva verb och sedan var det en massa meningar som skulle översättas spanska/svenska och svenska/spanska. Det var också det som var så sjukt svårt, haha. Läraren rättade proven när man lämnade in eftersom alla ville veta om de behövde göra omprov eller inte. Jag lämnade in mitt sist så att ingen annan skulle höra vad jag fick (japp, sån är jag ;D) och sedan satt jag där och var nervös när hon rättade. Jag fick 84,5/88 poäng och ja.. Jag är nöjd? Undrar varfan dem kom ifrån, haha. Jaja, mvg alltså, skönt det. Får se hur det gick på uppsatsen, den är inte rättad än. Jag hoppas på vg men fick hjärnsläpp så.. Hahah ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0