Det var onsdag, haha

Skoldagen var rätt kort. Spelade gitarr och synth på musiken, våran egna låt, och var ungefär lika dålig på båda, haha. Gittaren kommer jag inte överrens med för det gör så ont i fingrarna, haha, och på synthen vet jag inte vilken hand jag ska spela med.. Tränatränaträna!
På so'n hade vi svenska och kollade på film. Barnhemmet tror jag den hette, tydligen en skräckis. Hmm.. Vi hann inte se klart den och jag vet inte när vi ska hinna det, går ju på lov på fredag. Fick också veta att våra skräcknoveller ska vara inne senast fredag och ja.. Jag har inte börjat än. Någon får sitta uppe hela natten, haha.
Ska till stallet om några timmar eller nått, hoppning idag. Uppdaterar när jag kommer hem ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0