Dillon

Jag red Dillon idag och.. Det gick inte bra, haha. Har inte ridit honom på en halv evighet (byter alltid bort honom mot Silver, hehe) och gud vad smal han var, haha.
Hmm.. Jag vet inte riktigt vad vi gjorde, dåligt minne, haha. Skänkelvikningar i trav, volter och lite andra saker jag inte tänker försöka förklara. Som jag redan nämnt så gick det inte speciellt bra för mig då, hehe. Jag är inte bra på att rida honom.. Fick iallafall jobba mycket med min sits idag, äntligen. Jag ska säga till Carro att hon måste tjata på mig, även om hon tycker jag har bra sits för.. Det har jag inte, haha. Men.. Har inte så mycket mer att säga och är trött så.. Ha en bra kväll allihopa ^^


Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Bästaste ponnyn i hela världen :D <3

2011-02-25 @ 21:18:01
URL: http://emiliedillonkarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0