Inför nationellaproven och en massa annat

Jag hade matte första timmen, jättekul, haha. Jag och sanna "lekte" lite med våra loppor också, bäst humor ;D Gjorde iallafall repetitionsstencilen så nu borde jag klara provet.
Svenska sen och vi började lite inför nationella. Fick läsa igenom texthäftet och diskutera lite i grupper, på tisdag gäller det! På so'n hade vi nutidsorgentering och jag var lika dålig den här veckan, 5/10. Men kom ihåg att vi inte får några alternativ och våran lärare gör frågorna själv, svåra.
Hade idrott i jordbro sen. Värmde upp med.. Ja.. Jag minns faktiskt inte. Sedan lekte vi det här.. svanskull, när man ska ta svansar av folk. Haha, jag fick bara ihop fem. Vi körde sedan spökboll resten av tiden och där är jag också dålig ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0