Inspiration och motivation är mina värsta fiender

Pluggandet går sjukt segt då jag varken har motivation eller inspiration. Måste skriva två miljöbeskrivningar som ska ingå i en skräcknovell vi måste skriva och.. Det går inte bra, haha. Jag har börjat på båda två, skrivit ungefär ett halvt a4 på dem men.. Där tar det stopp, jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Att de dessutom ska vara läskiga gör inte direkt saken bättre.
Så nu får jag ta och hitta lite inspiration! Som motivation tänkte jag ta att om jag blir klart med det här innan middag (en timma har jag alltså på mig) så får jag beställa lite böcker! Kommer aldrig klara det så det är ingen fara, hah. Men så ska jag inte tänka utan nu ska jag sätta fart ^^



Just nu är det dethär mitt sängbord består av, iallafall en del av det. Min kamera är död och jag hade ingen bättre bild så den här får duga, hah. Det är iallafall tre staplar med böcker, en med fyra böcker jag lånad från syrran och ska läsa, en med fyra böcker jag håller på med (+ en som ligger i min väska just nu) och en med sju böcker som jag inte hunnit börja på än. Alltså borde jag inte köpa fler böcker, hehe. Menmen, vi får se hur det blir ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0