Lalala

Nationella proven imorse gick skit, ig för min del, lovar. Sedan hade vi no + matte, ingen kul. Dock hade jag med mig min gamla mp3 till skolan, full med musik vi lyssnade på för.. tre år sedan. Gamla minnen, haha. Kommer ihåg vad kul allting var då, hur.. Roligt vi hade på rasterna. Vi gick runt i skolan, lyssnade på musik och sjöng, haha. Egentligen är det lite komisk, lyssnade på musik som många säger att man är depp med, jag blir skitglad av den, haha.
Men sedan åkte jag till stallet och skötte om Silver. Var med Fanny och vi gjorde väl en massa saker. Stod på banan under en lektion och hjälpte till lite, mest inte. Haha. Orkar inte skriva, vill blogga på andra bloggen ;D Silver var iallafall sötsöt idag också.


Suddig är bäst ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0