Love love for you

Stalldagen var bra. Silver var skitgosig idag, haha. Fixade mycket med henne på morgonen för hon skulle inte gå första lektionen och hon var verkligen skitgo. Sedan kom ryttaren och ja.. då var hon väl inte så snäll mot henne. Både försökte bitas och sparkas, haha. Fick hjälpa henne att sadla iaf. Kollade när Linnea red och det gick bra. Efter det gjorde vi iordning hästar till prova på. Jag gjorde iordning Skrållan men tog ut trixa. Ingen kom till henne så jag fick gå in igen, skönt för henne.
Efter att vi fodrat och en massa åt vi lunch och sedan smörjde vi. Fanny var där så då var det kul. Amanda var tyvärr sjuk men jag och fanny överlevde ändå, även fast det hade varit roligare med ame också ^^
När jag smörjt klart pysslade jag mer med Silver. Ryckte lite på hennes man men hann inte så långt, kommer inte bli klar på flera år, haha. Pysslade och gosade en massa också, fast det brukar vi ju alltid göra. Tvättade och fixade benskydden och allt sådant. Fotade även Silver en massa, haha. Kan ju inte låta bli när hon är så söt ^^


Den här filuren passade på att rymma precis när vi skulle stänga stallet. Klonken på hans grimmskaft hade låtsnat så han gick iväg för att äta hö, haha ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0