Massa plugg inför prov

Skoldagen har varit bra. Träffade sanna för första gången på en vecka, hon har legat hemma sjuk, så vi var lite överdrivet jobbiga, haha. Ingen av oss har direkt pratat så mycket under förra veckan så nu fick vi.. jobba av oss lite, haha. Kul hade vi iallafall, tror jag, och nu kommer jag inte behöva prata på år ^^
Hmm.. No lektionen bestod av självständigt arbete inför provet men lektionen är två timmar så man orkade ju inte jobba hela tiden. Gick igenom alla frågor och dem kan jag, typ. Sen hade jag och sanna lite kul, hehe.
Spanskan bestod också av att plugga till provet och jag gjorde absolut inget där. Vi fick sluta tidigare också.
Ska iväg till stallet om ett tag nu. Jag vet inte riktigt när jag kommer hem men jag uppdaterar då ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0