Namnsdagar och andra dagar

Jag tänkte ta och gå och lägga mig nu ^^ Ska ju till stallet imorgon, måste upp vid sju. Egentligen borde jag plugga lite nu men.. Jag orkar faktiskt inte, tar det imorgon. Idag ska jag nog, iallafall, läsa någon smörig kärleksbok eftersom jag inte gjorde det förra veckan, haha. Har inte riktigt orkat läsa något riktigt på sista tiden, trött i huvudet, så då passar det bra.
Förresten så har jag namnsdag idag (stor grej, verkligen) och bara Elsa kom ihåg att gratta mig, haha. Och mamma då, som fyller år idag. Grattis till henne! Men jag ska inte klaga, jag glömmer nämligen bort både namnsdagar och födelsedagar, haha.
Man nu väntar sängen då, så ha det bra allihopa ^^


Sanna, Z till dig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0