Onsdagar är nog bästa skoldagen på veckan

Det har nog aldrig tagit så lång tid att gå hem från skolan som idag! Det har varit plusgrader ett tag och sedan frysit på vilket har resulterat i isbana. Det är uselt sandat här, på alla ställen är det inte ens gjort alls. Fick krypa hem från skolan om dog nästan i en backe som bara bestod av glasis, usch! Nåja, jag kom hem iallafall ^^

Skoldagen då, hade musik första timmen och hahah, vi hade roligt. Vi håller på att skriva texten till våran låt och den är minst sagt rolig (och super konstig, haha). Vi blev iallafall klara med den och nästa vecka ska vi väl försöka få ihop lite musik till den. Det är tur att det är ett grupparbete för jag är totalt omusikalisk, haha.
Efter att ha dött lite på rasten för att sanna och jag skrattade så mycket hade vi en urtråkig solektion. Svarade  bara på frågor inför provet om någon vecka. Usch, jag måste plugga!
Jaja, nu ska jag gå och hitta på nått kul. Det blir ridning senare och jag uppdaterar väl efter det ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0