Pooni chockar ihjäl frida och är alldeles för.. snäll, haha

Idag när jag kom hem från skolan upptäckte jag ett grönt kuvert i brevlådan. Det var adresserat till mig och avsändaren var Pooni. Jag fattade ingenting, haha. Smsade henne och frågade vad det gjorde hemma hos mig tillochmed, haha.



Sedan öppnade jag det, på uppmaning av Pooni, och.. Fan vad jag blev chockad. Det var ett föremål inlindat i ploppapper och det första jag tänkte var "det ser ut som en mobil". Sedan.. Förstod jag, det var en alldeles riktig mobil! Pooni hade skickat med ett litet brev där hon.. typ förklarade, svårt att förklara. Det var iallafall hennes gamla mobil, men den är jättesnygg och i bra skick, som hon då gett mig i en tidig present och...
Hahah, Pooni, du är inte klok. En mobil? Förstår du vilken jävla stor present det är för att vara från en kompis?
Iallafall, tack så himla mycket pooni! Och lova att säga till om du vill ha tillbaka den någon gång ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0