Sista måndagen på ett tag

Ny vecka, sista innan lovet! Dock har jag en massa plugg att göra som ska in innan/precis efter.. Kul, haha. Idag har jag iallafall bara två lektioner, no och spanska. På båda ska vi plugga inför proven vi har senare i veckan. Jag behöver det, haha. Jag skulle behöva plugga inför engelskaproven också men.. Det får lösa sig iallafall. Sedan borde jag göra svenskan jag självklar inte hann igår.. Haha, det går inte bra för mig just nu.
Men jaja, nu ska jag gå och göra mig iordning för att gå ut i kylen. Det har varit så kallt de senaste dagarna nu att jag inte ens vågar tänka på hur det kommer vara i min skola, blä.
Men ha en bra dag allihopa ^^


(intressant bild, jag vet ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0