Sitter och längtar efter våren

Jag skulle ha gått och lagt mig tio igår men ändå satt jag uppe till ett. Smart, med tanke på att väckarklockan ringde klockan sju. Nåja, jag är hyffsat vaken nu, tror jag. Kommer förmodligen vara död i kväll men tror jag kan leva på.. Hyperiteten (ja, fint ord) man får av att sova för lite, hehe. Så akta er för mig idag ;D
Jag kommer hem vid fem idag då, om ingen annat skulle hända. Håller tummarna för att jag inte behöver leda i nybörjargruppen för det är jättekallt ute, 25-. Vi får se hur många ungar det blir på prova på också, nu när det är så kallt. De minsta fryser ju nästan ihjäl.
Men ojdå, nu var klockan mycket, hehe. Ska åka om en halvtimma så det är nog dags att sätta fart.
Men ha en super dag idag då, allihopa ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0