Skoldag

Skoldagen började med två och en halv timmas engelska. Vi läste i boken vi håller på med, skulle diskutera och vi gjorde lite andra saker, inte så mycket att nämna. Efter det hade vi lunch, sedan no. Först kollade vi på bitar av titanic. Fem minuter här, fem där och ja.. Inte mycket alls, bara för att lära oss lite om kraften och så, varför de träffade ett isberg. Haha, det var nästan lite kul för man hände verkligen inte med när de hoppade så i filmen.
Efter det fick vi ge oss ut i skolan med en bandyboll i snöre per grupp som vi skulle slunga på varande. Jag råkade träffa sanna lite hårt, förlåt! Efter det minns jag inte vad vi gjorde.
Matteprov sist, i matsalen. Haha, det var bara ett aprov och ändå satt vi i matsalen och var tvugna att lämna in mobilerna, kändes lite fjantigt.. Jaja, gjorde provet två gånger men lämnade bara in ett papper då, blev klar (med båda) på en halvtimma tror jag. Det var lätt men jag kunde inte alls allt, haha ^^


Hahah, så snygg bild asså ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0