Sommarlov! Nåja, nästan

Äntligen lov, haha :)
Hade slöjd hela förmiddagen då och vi hade vikarie. Kunde inte riktigt börja med något då så jag testade att göra lite olika saker innan jag gör det på mitt riktiga "konstverk". Dåligt gick det, yesyes, men hade väl ändå rätt kul. Vi slutade på tok för tidigt men inte klagade vi för det, haha.
Hade spanska efter lunch och först hade vi prov. Fyfan vad lätt det var, haha. Tur det, eftersom jag inte hade pluggat. Iallafall, efter att vi skrivit klart så tittade vi på någon video på youtube där de lärde ut spanska och sedan lyssnade vi på musik. Skulle ha bett henne sätta på La tormenta, haha. Inte för att den är på spanska då men.. Det vet ju inte hon. Haha, vi fick sluta tidigare som vanligt också och nu.. Är det lov! Ska dock sitta och plugga svenska hela dagen, roligt värre.
Men ha det bra ^^


Bild från 2008, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0