Söt

Skoldagen var minst sagt upprörande pga en viss lärare men det tänker jag inte ta upp på bloggen.
Åkte till stallet sedan, träffade fanny där. Silver skulle ju inte gå någonting så jag kände mig inte direkt stressad. Pratade med Lotta när hon kom in i stallet. Hon berättade att Silver inte visat något imorse när de tagit ut och sprungit med henne och därför hade hon fått gå ut i hagen. Veterinären kommer imorgon och ska kolla på henne, förmodligen är hon frisk. Gud vilken lättnad, men ska inte ta ut något i förskott. Vi får se. Sedan upptäcka lotta (äntligen) att silvers sadel inte sitter bra på henne så att hon har ont i ryggen. Eller ja, hon har spänningar där sadeln sitter. Hon visade mig hur man ska massera för att det ska släppa och sedan stod jag och gjorde det i två timmar. Efter det hade jag riktigt ont i händerna/armarna men det var det värt! ^^ Det gav verkligen skillnad, kan jag säga. Dock skulle det behövas så mycket mer om det ska.. fortsätta vara så. Har jag tur blir hon masserad av massören som kommer ut nästa vecka, hoppashoppashoppas. Så nu borde hon få en ny (=gammal, haha) sadel, äntligen. Har väntat i några år nu sedan jag upptäckte att hennes sadel satt så hemskt och.. Nu ger det resultat ^^
Blev en riktig silver-kväll och förutom timmarna jag masserade henne så gjorde jag henne fin och massa sånt, haha. Hon var jättegosig och jättefin, hihi ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0