Söta Silver

Nog märktes det att jag inte sovit så mycket jag borde, haha.
När jag kom till stallet fick jag hjälpa en tjej som skulle rida Silver, ledde henne även på lektion. Efter det stod jag på banan en lektion till. Inga vantar hade jag heller.. Smart, I know. Efter det gick jag in och tvättade hos Silver som fick gå en lektion mer än hon skulle för att Bandit haltade. Efter det förstår ni nog att mina fingrar var döda, haha.
Ame kom efter ett tag och vi missade prova på, haha. Vi hade iallafall kul och sedan kom fanny och då hade vi ännu mer kul ^^ Pysslade lite med Silver och åt lunch sen. Natta kom någonstans då, haha.
Vi smörjde efter lunch och det tog lång tid. Vi var väl alla lite.. konstiga (hahha) och natta spelade in en massa videos som jag hoppas hon aldrig lägger upp. Jag fick ett skrattanfall där jag verkligen inte kunde sluta och.. höll på att dö, haha. Det spelade hon självklart in också.
Pysslade med Silver mer sedan och.. Jag minns inte riktigt. Vi hade mycket kul och.. var lite galna, som sagt.
En kul-kul stalldag men nu har jag huvudvärk, haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0