Stalldag

Åkte med fanny till stallet idag. Eller ja, hon åkte med mig, haha.
Skötte iallafall om Silver när jag kom dit, hon var på bra humör ^^ Gjorde henne finfin och pysslade, ryckte även lite på manen men hann inte så mycket. Hon skulle gå på lektion sen men jag fick sadla och så. Det slutade med att ryttaren inte kom så jag hann pyssla lite till med henne. Sedan kom madde som skulle rida meja så jag hjälpte henne. De hade hoppning idag och det var lite kaos, haha. Nästan alla hästar sprang förbi hindrerna hela tiden, de är ju inte så bra än så det är inte konstigt. Tycker ändå att det gick bra för alla. Bandit kastade av sin ryttare, Aqua trampade igenom tyglarna och madde åkte nästan av men alla klarade sig bra, ingen skada skedd.
Efter det så hjälpte jag madde med meja och tvättade hos silver, sedan åkte jag och fanny hem ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0