Storrensning av allt möjligt

Jag städade hos min hamster och när jag var klar med det fick jag lust att städa mitt rum lite. Det blev en storrensning, av det mesta, haha. Först tog jag min skivhylla. Hade en himla massa skivor, tokio hotel, killerpilze, from first to last, bullet for my valentine och arashi. Sedan hade jag lite brända skivor ((a)), nevada tan/panik, kanjani8 och mer arashi, dock lyssnade jag aldrig på dem eftersom de var brända. Jag ville mer... bara se dem, haha. Rensade lite dvd'er också så nu har jag bara skivor med arashi, deras dvd'er, death note filmerna och letters from iwo jima, nino's film. Mer ska det bli ^^

 

Före och efter, haha ^^

 

Gick vidare och tog alla skåp, garderob och massa annat sedan, haha. Slängda bort alla gamla th posters (som jag hat legande i ett skåp i ett år eller mer) och lite andra saker med dem som jag bara haft undanlagda. Det enda jag inte kunde slänga var autografkortet jag fick när jag skrev brev till dem för hundra år sedan. Pinsamt, jag vet, men jag blev iallafall glad när jag fick "svar".



Min katt var med mig under hela min rensning och var nyfiken på precis allting, haha. Det försvårade det hela lite (som tex. när han råkade riva ut alla mina kläder från garderoben, haha) och han var jättebusig, haha. Kul hade vi iallafall, och han var söt som jagvetintevad ^^



Nu är mitt rum uppdaterat, haha. Jag har i princip inga kläder kvar, därför har jag fått spara mina gamla t-shirts tills jag hinner köpa nya. Har minnen med alla de där gamla kläderna, kjolarna och klänningarna. Hittade alla mina gamla smycken också, mängder av nitar och sådant. Det var härliga tider det, haha.
Slutade med att rensa bort mina gosedjur, haha. Har alla jag inte klarat av att slänga i ett skåp. Tar aldrig fram dem, använder dom inte till något men.. Det går ju bara inte att slänga dem! Haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0