Glada kvällen-kvällen :)

Just nu önskar jag nog inget hellre än att Pooni ska logga in på msn och sedan vara vaken halva natten, haha, men det kommer aldrig hända. Och tur det, jag behöver plugga. Nåja, jag är iallafall fortfarande pigg. Det där med att sova sex timmar kanske fungerar iallafall? Tyvärr vet jag inte om jag vågar chansa, haha.

Har tittat på tv med familjen hela kvällen, såg en katastroffilm som vi redan sett en gång. Anledningen till att vi såg den igen var inte för att den var så bra utan för att vi helt enkelt inte orkade leta upp något annat, haha. Nu ska jag iallafall gå och lägga mig om ett tag, blir väl sittandes här till minst tio iallafall. Dock har jag lust att vara social med någon men.. Det blir väl bäst såhär.
Så ha en bra kväll allihopa ^^


(Japp, jag kan inte lägga ut bilder på annat än Arashi (och silver, hehehe)
när jag är på hyperidyper humör ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0