Världens längsta soprov? Nä, kanske inte

Musiken flöt på rätt bra idag och jag tror jag håller på att bli bättre på synth, dock suger jag fortfarande. Vi tonsatte våran låt idag iallafall och den borde vara väldigt enkel att spela, har vi tur kanske tillochmed jag klarar det. Det tog hela lektionen men jag fick klinka lite på en gitarr (sannaa, kom tillbaka så jag slipper) och banka piano då. Det går bra, med piano, tills jag.. Hamnar ut takt, haha. Takter är inte min grej och när jag tappar den blir jag förvirrad och allt går åt skogen ^^
Vi hade so efter lunchen, prov! Vi fick sitta nere i demokraten där man rätt ofta har prov och sedan fick vi provet. 9 sidor långt. Hahha, tiden gick skitfort när man skrev, helt plötsligt hade det tagit en timma och vi slutade. Jag hann precis klart och lämnade in men många satt kvar och skrev efter det, alltså var det rätt jobbigt. Inte alls svårt, men långt. Iallafall för en som mig som är dålig på att uttrycka sig och som skriver långt om allt, hehe.
Jag ska iväg till stallet och rida om några timmar, tippar på att jag får fjording eller amigo men vi får väl se, haha ^^


Orkar inte leta bild ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0